חברות השמה משאבי אנוש – לבכירים, לזוטרים ולמה שביניהם:

חברות השמה משאבי אנוש

חיפוש עבודה בימינו טומן מחויבות רבה ועבודה קשה.

ישנן משרות רבות, ולמרות ריבוי המשרות הפנויות, יש גם ריבוי מתחרים על כל משרה, מה שמקשה משמעותית על הליך חיפוש העבודה.

השינוי שחיפוש העבודה עבר

אם בעבר, היו מודעות דרושים בעיתון מספקות את הסחורה, הרי שכיום כל המידע וכל המשרות מוצעות ברשת. ברשת, שהיא בעצם כמו מחסן עצום ומבולגן, תתקשו למצוא משרות המתאימות עבורכם אם לא תהיו ממוקדים. לכן, ישנן חברות השמה משאבי אנוש, אשר מרכזות את המשרות הרלוונטיות בתחומים השונים ופועלות בשני מישורים – מול החברה ומול מחפש העבודה. מטרת חברת ההשמה היא למצוא לחברה שפרסמה את המשרה את המועמד המתאים ביותר עבורה, ומנגד למצוא למועמד את המשרה המתאימה ביותר עבורו.

למה כדאי למצוא עבודה דרך חברות השמה משאבי אנוש

כאמור, חברות ההשמה, טובות עבור כל אחד המחפש עבודה, אך על אחת כמה וכמה אם הוא בכיר. חברות השמה משאבי אנוש מהוות פתרון אידיאלי מכמה סיבות – ראשית, לרוב הבכירים הם לא צעירים שהרגע סיימו תואר ויכולים לבלות את מרבית זמנם החופשי בשיטוטים באתרי דרושים ופורומים למיניהם, לכן חברת ההשמה בהקשר הזה מבצעת עבודת קודש וחוסכת זמן יקר עבור המועמד הבכיר. שנית, בכירים נתקלים בקשיים בחיפוש עבודה ששונים מהקשיים בהם נתקלים עובדים שאינם בכירים – כמו משא ומתן על משרות מול הנהלה בכירה, ראיונות מיוחדים ופגישות עם אנשים שזמנם קצוב. בגלל כל זה, חברות השמה משאבי אנוש הן עדיפות בהרבה מאשר חיפוש עבודה לבכירים ללא עזרתה של חברת השמה.

תהליך העבודה כשאשר מחפשים משרה דרך חברות השמה

התהליך עבור המחפש עבודה בחברת ההשמה הוא מאוד פשוט ומובנה: יוצרים קשר עם חברת השמה המתמחה בתחומים שמחפש העבודה מעוניין בהם, מעבירים קורות חיים ועוברים ראיון קצר אצל נציג מחברת ההשמה, ומכאן הכדור עובר ישירות אל חברת ההשמה. חברת ההשמה דואגת להצליב את הפרטים שלכם עם המשרות הקיימות שמתאימות עבורכם. חברת ההשמה תדאג לכם לראיונות למשרות שיימצאו מתאימות ותלווה אתכם לאורך כל התהליך – קביעת הריאיון, מתן התשובה, קביעת ריאיון המשך או מבחן מקצועי במידה ויש המשך לתהליך וכדומה. לאורך כל התהליך תוכלו להתייעץ ולשתף את נציג חברת השמה משאבי אנוש, והוא יעשה כל מאמץ על מנת לרצות אתכם.