מכונות קפה למשרד – מה כדאי לבחור

קפה, נספרסו, מכונת קפה

עם ישראל אמנם התחיל כעם פשוט שהסתפק בקפה שחור לכל בוקר. אך היום, נדמה שכל אחד פיתח סגנון מסוים של קפה שאותו הוא מוכן לשתות.

אם זה בלי קצף, עם הרבה קצף, מעט חלב, קצר, ארוך, באמצע, רותח, פושר, נטול והרשימה עוד ארוכה. וככל שאנחנו מתקדמים בתחום הקפה, נראה שמקומות עבודה הבינו את הקונספט והם מתאימים את המטבחון לאורח חיינו החדש. אז מה תאמרו אם במקום שהעובדים יעמדו בקפיטריה השכונתית וימתינו לקפה, הם יגיעו בזמן לעבודה וכל הדרך לעבודה, הם יפנטזו להגיע ולשתות את הקפה האיכותי שלהם?

אז בעצם למה לא?

מכונות קפה למשרד הם כבר לא הוצאה שבשמיים עבור עסק מכניס. מה גם שמכונות קפה למשרד נועדו לצמצם את עלויות תחזוק המטבחון ובעוד העובדים יאהבו לשתות את הקפה בעבודה ולא ימתינו בתורים בבתי קפה, תגדל תפוקת העבודה שלהם והם לא יתעכבו בבוקר.

לפני הרכישה יש לשקול מספר משתנים

כאשר משרדים חושבים על רכישת מכונות קפה למשרד, ההמלצה היא לא לקחת מכונות קפה למשרד שמבוססות על קפסולות. קפסולות לקפה מייקרות את ההוצאות ופחות מתאימות לעבודה עם יותר מכמה עובדים שנמצאים זמן רב במקום העבודה. לעומת זאת, מכונות קפה למשרד לא חייבות להיות מכונות קפה שאנחנו טוחנים את פולי הקפה בתהליך מורכב. היום, עם עליית הצורך למכונות קפה למשרד ולבית, ישנם מכונות קפה אוטומטיות. בהם מכניסים את פולי הקפה ובלחיצת כפתור פשוטה, מתקבל קפה משובח לתוך הספל. במשרדים בהם השימוש במכונות הקפה נעשה על ידי עובדים שונים ועל ידי לקוחות שונים, מכונת קפה אוטומטית היא הפתרון המושלם. חשוב לבחור מכונת קפה שלא מצריכה התעסקות מיותרת בכדי שתתאים לקשת רחבה של אנשים. ברור שגם פה, יש מגוון של מכונות קפה אוטומטיות וחשוב לבחור את המכונה שגם תהיה משתלמת וגם תתן מענה מהיר לכל. חשוב לבדוק כמה אנשים הולכים להשתמש במכונה ליום בכדי להבין איזה גודל של מכונה אנחנו צריכים וכמה ראשי קפה מומלץ שיהיו לה.

לסיכום

מכונות קפה למשרד הן מצרך איכותי שמשפר את החוויה במקום העבודה גם עבור העובדים וגם עבור הלקוחות