האם באמת כדאי לרכוש בזול גאדג'טים למטבח ?

 

אין ספק כי על הקהל הישראלי המילה "זול" היא מילת קסם שמצליחה למכור כמעט הכל, אך לעיתים, זה לא נכון ובכלל לא משתלם לרכוש את אותם מוצרים זולים, ואתם עלולים להבין זאת מאוחר יותר.

כיום אתם יכולים למצוא מגוון רחב של רשתות ענקיות המוכרות סטוקים של גאדג'טים למטבח ומגוון רחב של מוצרים במחירים זולים מאוד, זולים משמעותית ממה שתמצאו בחנויות הבוטיק האיכותיות יותר, אך חשוב להבין כי גם אם מדובר במוצר שאמור לבצע בדיוק את אותה פעולה – לא תמיד שני המוצרים באמת יצליחו לבצע את אותה פעולה באותה רמת איכות, ולא תמיד הזול יבצע את אותה עבודה כמו היקר יותר.

השוואה בין איכות המוצרים

לפני שאתם רוכשים גאדג'טים למטבח אשר כוללים תג מחיר נמוך יחסית, חשוב מאוד שתבצעו השוואה בין המוצר הזול למוצר יקר יותר. לעיתים אתם יכולים למצוא מציאות של מוצרים באותה רמת איכות, ואפילו אותו יצרן, ורק בגלל החנות בה הם נמכרים הם עולים יותר, אך לעיתים רבות אתם יכולים למצוא פערי איכות משמעותיים מאוד אשר ישפיעו על המוצר שתרכשו ועל השימוש בו.

בכדי לבדוק את האיכות של המוצרים בדקו את היצרן המייצר אותם (תמיד עדיף ייצור מגרמניה על פני ייצור סיני, למשל). בנוסף, חשוב לבדוק את החומר ממנו הם עשויים. ההשפעה של החומר ממנו עשויים גאדג'טים למטבח קשורה לא רק לאיכות ונוחות השימוש במוצר ולעמידות שלו, אלא גם לבטיחות של השימוש בו בשילוב עם מוצרי מזון. חומרים שאינם איכותיים עלולים לפלוט רעלים שלא תרצו שיהיו באוכל שלכם.

אחריות? תלוי מה המחיר.

אחריות על גאדג'טים למטבח תקבלו רק במידה ואתם רוכשים מוצרים באיכות גבוהה, ובמחיר גבוה יחסית. אל תצפו לקבל אחריות על קולפן ירקות פשוט או משקל מטבח זול. על מוצרים כאלו תקבלו אולי אפשרות להחזיר בתוך 30 יום במקרה בו המוצר תקול אך מעבר לכך, במידה והמוצר יתקלקל תצטרכו לרכוש חדש. לכן, במקום לרכוש מוצר זול בכל כמה חודשים, עדיף לרכוש מוצר יקר שיחזיק מעמד גם כמה שנים.