כיצד להתנהל בצורה נכונה עם כרטיס אשראי עסקי?

אם יש לכם כרטיס אשראי עסקי, או שבדיוק הזמנתם כרטיס שכזה, חשוב מאוד שתדעו כיצד להתנהל איתו בצורה נכונה, במיוחד אם אתם לא המשתמשים היחידים בו. ישנם מקרים רבים בהם אנשים נוטים לעשות שימוש רב ומוגזם מאוד בכרטיס האשראי של העסק, ולעיתים כלל לא בודקים האם מדובר בהוצאה חיונית או מהו המצב של חשבון הבנק לפני שהם מבצעים את הרכישה.

לאנשים אשר לא יודעים כיצד להתנהל נכון עם כרטיס האשראי שלהם, ולאנשים אשר רוצים להיות בטוחים כי למרות שיש להם כרטיס אשראי עסקי, הם לא יגיעו להוצאות גבוהות או חשבונות מופרזים, מיועד המאמר הבא.

התייחסו לכרטיס כמו אל מזומן

כאשר אתם משתמשים בכרטיס אשראי עסקי, השתמשו בו כמו במזומן – אם אין, לא קונים. חשבו לפני כל רכישה שלכם מה הייתם עושים אם לא היה לכם את הכרטיס. אם מדובר ברכישה שהיא לא באמת נחוצה, סביר להניח שהייתם מוותרים עליה. לעומת זאת, אם מדובר ברכישה הכרחית הייתם פונים לקחת אפילו הלוואה בכדי לבצע אותה, ולכן במקרה הזו השתמשו בכרטיס בכדי לבצע את אותה רכישה.

השתמשו בכרטיס רק למה שאתם צריכים

עבור בעלי עסקים כרטיס אשראי עסקי הוא חשוב מאוד. לעיתים רבות לעסק ישנן הוצאות גבוהות שנכון עבורו לחלק לתשלומים, כמו מכונות גדולות וכדומה. לכן, שימוש באותו כרטיס אשראי עסקי חשוב לבצע רק כאשר מדובר בהוצאות מהסוג הזה. כל עוד מדובר ברכישות קטנות או כאלו שאתם יכולים לבצע במזומן – השתמשו בכסף מזומן בכדי לבצע אותן. רכישות בכרטיס האשראי בצעו רק כאשר אתם צריכים לחלק את ההוצאה לתשלומים או כאשר ישנן הוצאות חשובות וקריטיות, אך אין לכם אפשרות למשוך כסף מזומן כלל.

בצורה הזו תגבילו את השימוש באותו כרטיס אשראי עסקי ולא תגיעו למצב בו כל העסקאות וכל הרכישות מבוצעות בכרטיס האשראי, ורק בסוף החודש אתם מגלים חשבון אשראי גבוה מאוד ורכישות שכלל לא ידעתם שבוצעו, או שלא שמתם לב למשמעות שלהן על חשבון הבנק העסקי.